Kampania 17/17

KAMPANIA 17/17 to – trwający od maja do października 2017 r. - drugi etap programu SDGs W PRAKTYCE. Projekt miał promocyjno-edukacyjny charakter, a jego celem było zachęcenie przedstawicieli polskich firm do zapoznania się z szansami, jakie dla ich działalności niosą Cele Zrównoważonego Rozwoju. Poprzez Kampanię 17/17, wspólnie z przedstawicielami biznesu, wypracowywaliśmy nie tylko rekomendacje dla branż, ale także potencjalne kierunki działań wpisujących się w założenia Agendy 2030.

Kampania trwała 17 tygodni, a każdy tydzień dedykowany był innemu Celowi.

Inauguracja projektu miała miejsce 17 maja 2017 r. w trakcie konferencji SDGs W PRAKTYCE. INSPIRACJE DLA BIZNESU. Jej zwieńczeniem będzie KONFERENCJA, która odbędzie się 6 grudnia 2017 w Ministerstwie Rozwoju.

Kampania 17/17 powstała z inicjatywy firmy doradczej CSR Consulting i była realizowana w partnerstwie merytorycznym z Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Global Compact Network Poland. Partnerami Głównymi Kampanii były firmy: Danone, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma i Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, a Partnerami Wspierającymi: Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań i Stena Recycling. Inicjatywa objęta była honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju.

W siedemnaście tygodni - Kampania 17/17