Kampania 17/17

KAMPANIA 17/17 to drugi etap programu SDGs W PRAKTYCE. Jej celem jest zachęcenie i wsparcie firm w przełożeniu Celów Zrównoważonego Rozwoju - zidentyfikowanych jako istotne - na strategie biznesowe i polityki CSR. Chcemy pokazać jak biznes może efektywnie włączyć się w realizację Agendy 2030 i wykorzystać płynące z niej szanse na rozwój. Kampania potrwa 17 tygodni, a każdy tydzień będzie poświęcony innemu Celowi.

Kampania została zainaugurowana 17 maja 2017 r. konferencją SDGs W PRAKTYCE. INSPIRACJE DLA BIZNESU.

Kampania 17/17 powstała z inicjatywy firmy doradczej CSR Consulting i jest realizowana w partnerstwie merytorycznym z Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Global Compact Network Poland. Partnerami Głównymi Kampanii są Zakłady Farmaceutyczne Polpharma i Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, a Partnerami Wspierającymi Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań i Stena Recycling. Honorowy patronat nad Kampanią objęło Ministerstwo Rozwoju.


W siedemnaście tygodni - Kampania 17/17